حكايت رفاقت باتو

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح



♪♥♫بغض هاي نگفته ي غزل♫♥♪

اگه دلت شكسته اگه مثل من يه دنياتنهايي اگه كلي بغض تودلت هست بياوبغض هاي نگفته ي منوبخون پشيمون نميشي

حکایت رفاقت من با تو
حکایت قهوه ایست که امروز به یاد تو تلخِ تلخ نوشیدم
که با هر جرعه اش بسیار اندیشیدم
که این طعم را دوست دارم یا نه؟
وآنقدر گیر کردم بین دوست داشتن و نداشتن
که انتظار تمام شدنش را نداشتم
تمام که شد فهمیدم
باز هم قهوه میخواهم... حتی تلخِ تلخ




 



محبوب کن - فیس نما

نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت21:21---17 آبان 1392
سلام .سایت عالیه .لینکت کردم.بیا تو سایت.دوست دارم
پاسخ:ممنون مسعودخان


سارا
ساعت20:57---5 ارديبهشت 1392
دلتنگی هایم را روی قاصدک می نویسم

شاید نسیم قاصدک به دوش

به همان سمتی که تو هستی بوزد...


بهار
ساعت13:59---19 فروردين 1392
سلام عزیزم سال نوت مبارک
وبت خیییییییییییییییلی قشنگه بهم سربزن


دلــــ♥ــــارام
ساعت18:19---11 فروردين 1392
عزیزم وبت خیلــــی قشنگهپاسخ:مرسي عزيزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ شنبه 10 فروردين 1392 ساعت 15:30 بـ ه قـلمـ غزل


طراح : صـ♥ـدفــ